onsdag 12 juni 2013

Nybörjare

Jag är som rubriken lyder nybörjare på detta med att virka. Vet igentligen inte hur jag kom på att jag skulle börja virka...
Tänkte nog som så att, kan hon så varför inte jag!

Men som sagt va jag har inte gjort så mycket än två mössor och en spindelsjal . Har inte så mycket tid att sitta med virkningen , för min son tar den mesta tiden , sedan hushållet och jobbet!!

Men jag tänkte mest att jag skulle ha denna blogg till det jag gör , så jag kommer ihåg och kan gå till baka och kika lite.
På tal om kika lite så finns det ju en massa fina och snygga bloggar om virkning mer än vad jag trodde faktiskt . Har redan börjat läsa en del bloggar och gillar allt (ja nästan allt) jag ser.
Och samlar på mig massa med mönster , och tänker att detta måste jag pröva....
Men risken är nog att det blir liggandes , hittar ju heeeela tiden en massa nytt!!!=))))

Detta är då första inlägget i bloggen, vi få se när de andra kommer!!Risken är väll att det blir lite annat än virkning i bloggen också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar